Bauginantis atsitikimas

Dar vienas atsitikimas… Tiesiog bauginantis…

Kartą buvau pas draugą, likau ten nakvot. Gulėjau lovoje, tamsu kambaryje viena.

Kažkaip pajutau, kad iš kampo į mane kažkas spokso…

Apsidairiau ir pamačiau mažą berniuką, kokių 6-7 metukų… Jis tupėjo ir spigino akimis į mane… Pagaugais man ėjo oda…

Atsistojau, ir tas berniukas irgi atsistojo… Bėgu šviesą įjungt, ir jis bėga priešais mane tartum norėdamas mane sustabdyt. Žybt šviesa ir berniukas dingo…

Kitą dieną klausiau draugo, kad kažkas šiam kambaryje yra. Tai jis pasakė, kad kažkada šiuos namuos gyveno kiti žmonės (pijokai), tai, ką tik gimusį vaikelį palaidojo po grindimis… kol naujieji gyventojai rado ir perlaidojo .

Tai dvasia blaškosi… Juk tai tikra…

 

Vaivadija

Parašykite komentarą

