Dievas vs Jokūbas

 
Dievas pats asmeniškai mušėsi su Jokūbu ir… pralaimėjo – tiek to Dieviško visagališkumo ir visažinybės – Dievas nežinojo su kuo mušasi ir turėjo klausti.

Pradžios 32:24 Jokūbas pasiliko vienas. Tuomet kažkoks vyras grūmėsi su juo iki pat aušros. 25 Tas vyras, matydamas, kad negali jo įveikti, taip sudavė jam į šlaunies įdubą, kad Jokūbo šlaunis, jam besigalynėjant su tuo vyru, išsinarino. 26 Tuomet jis tarė: “Paleisk mane, nes jau aušta”. Bet Jokūbas atsakė: “Paleisiu tave tik, kai mane palaiminsi”. 27 O tas paklausė: “Kuo tu vardu?” “Jokūbas”, – jis atsakė. 28 Anas tarė: “Toliau tavo vardas bus nebe Jokūbas, bet Izraelis, nes ėmeisi su Dievu bei žmonėmis ir nugalėjai”. 29 Tuomet Jokūbas prašė: “Prašyčiau pasakyti man savo vardą”. Anas atsakė: “Kam gi klausi mano vardo?” Tai pasakęs, jis tenai jį palaimino. 30 Jokūbas tat pavadino tą vietą Penieliu, tardamas: “Juk aš mačiau Dievą veidas į veidą, tačiau mano gyvybė buvo apsaugota.

Norėčiau suprasti, kaip Jokūbas galėjo žinoti, kad su kuo jis grūmėsi?

 

Lina

 

 

Parašykite komentarą

