“Akiniuotasis” Dievas

 

 

 Šiandien buvau pas okulistę tikrint pasenusių akučių. Buvau paklausta, prieš kiek metų akiniuota slampinėjau, atsakiau: man atrodo, kad prieš dešimt metų ir ketverius metus gadinau akinius.

 Kiek? Nu, buvo -0,5…..-0,75 ir -1. Aha… Tiek išgirdau ir vėl stojo jauki tyla.

Pažiūrėsim, tepasakė ji,ir, staiga užklausė netikėtai: -Kada tai pastebėjai?

 -Neseniai, atrodo, lygiai prieš dvi savaites.

 -Hm….kaip taip greitai?

-Sapne Dievas rodė į mano akis ir kad eičiau pas okulistą. Nustebau. Paskui atidžiau pradėjau stebėt, kodėl skaitinius brukalus pernelyg laikydavau arti prie akių ir padidindavau dydį ekrane…

 “Nešiosi pliusinius” švelniai ir aiškiai lupomis žaisdama, patvirtino medikė.

 

Įkvėpusi kažkiek gaivališko tyraus pavasarinio oro, užsukau į “Coffe Inn” paimt kavos ir eidama mąsčiau, koks nuostabus Mano “Akiniuotasis” Dievas…

 

Cassia

Parašykite komentarą

